poniedziałek, 11 lutego 2013

Rehabilitacja Nowy Targ - nowy wymiar jakości?

Drodzy Państwo, ostatni wpis dość bezpośredni, ale potrzebny.

Dziś o jakości. Czym jest jakość w rehabilitacji? Jak ją ocenić?

Jakość jest wysoko, kiedy Ty mój kliencie, czujesz się dobrze obsłużony. Musisz wiedzieć, że oddajesz się w dobre ręce. Musisz ufać. Wtedy mówi się, że ten fachowiec świadczy usługi wysokiej jakości.

Oto jakość pracy świadczona przez szpital w Nowym Targu:

Teraz się zastanowić nmależy, ile nas ta wizyta kosztuje. Ja wiozłem moją żonę 25 km do szpitala (10 zł), za parking zapłaciłem 15 zł, wróciłem kolejne 25 km (10 zł). Czas trwania całej wizyty - 4,5 godziny. Czas trwania wizyty u lekarza - 6 minut. Czyli w sumie, czas: 4,5 godziny, czas badania lekarskiego: 6 minut, koszt tego badania: 35 zł + 4,5 godziny zmarnowanego czasu. Czy się opłaca?

Jakość, jakość i jeszcze raz jakość. Zapraszam na oddział rehabilitacji tegoż szpitala...

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz